![](/admin/images/icons/up_dis.gif)
Navigáció
Ezt mindenképp...
Tesztek
A kőkemény igazság
WILBERS futómű BMW R1250GS-be. Kell ez? - Az X-BIKE Motorosbolt jóvoltából tartóstesztre kaptunk egy Wilbers WESA futóművet az idei BMW R1250GS túravezetői motorunkba. A 100kg motorosra hangolt futóművet a Székelyföldi motoros túránkon kezdtük vallatni, majd jött a Nordkapp, a Transzfogaras és a Pireneusok, végül egy Adria kanyarvadász túra. A tapasztalatainkat az alábbi cikkben foglalta össze Szimi.
![](uploads/tesztimg/73.jpg)
Rhino Card
Mert ebbe a csapatba tartozni kiváltság!
Vélemények
Fotópályázat
![](images/rea_logo.png)
Zakopane-Krakkó motoros túra
![](imgs/78/0/2378-0.jpg)
2012.06.15.
2012.06.17. (3 nap)
2012.06.06. 00:00.
0 / 0 fő (össz. 0 motorral)
lejárt a jelentkezési határidő
Lengyel Motoros Túra
Az első nap majdnem a megszokott volt leszámítva, hogy Szilárd végig az eső elől menekült. A határig 2-es úton jutott el a csapat. Balassagyarmatnál még követtek a viharfelhők, aztán a finom kanyargós 527-es úton Zólyom felé végleg lekoptak!
Becsaptuk a viharfelhőket...
Besztercebánya után szerpentin vadászat következett a 14-es úton, gyors ebéd a kamionos fogadóban, majd vissza a 14-es úton (itt szedtük össze Istvánt, aki a kaja szűnetben „önszorgalomból” már megjárta Donovaly-t) és át az Alacsony-Tátrán.
Az 527-es úton Zolyóm felé, Szilárd elől...
A múlt nyáron tágra nyílt szemekkel haladtunk el a Liptovská Mara (azaz a Szentmária tó) mellett. Csodás vidék ez, főleg ha rögtön az Alpok útminőségét megszégyenítő szerpentinnel (584-es út) folytatjuk. A nagy kanyargás után jólesett megállni egy kedves kis fogadóban. Takaros, népviseletbe öltözött pincér leány szolgálta ki a nagyérdeműt, finom kávé – izletes almáspite volt soron.
Pazar kilátás egy kávéhoz...
Nyolcvan kilométer megtételével meg is érkezünk Zakopanéba. Szilárd végre elcsípte a rövidebb utat Zuberecnél, így tényleg gyorsan lehet leérni a lengyel határhoz. A vacsora után mindannyian besétáltunk és megcsodáltuk a közeli Krupówki ulicát, azaz a helyi sétáló utcát. Érdemes megkóstolni az utcai árusoknál kapható helyi sajtokat. A juhsajt minden formáját meg lehet vásárolni, és ami jó hír, mielőtt megvásárolnád, meg is lehet kóstolni.
Krupówki ulica - Zakopane
Második nap Krakkó volt az írány. Alig több mint 100 kilométeres motorázással elértük a történelmi várost. Nem mondom, hogy életem legnagyobb motoros élménye volt ez az útszakasz, mert végig tömött kocsisorokat kellett elöznünk, de megérte, mert Krakkó káprázatos. 2006-ban az öt legnépszerűbb város egyike volt a világon és én ezt el is hiszem. Volt aki sétálva, volt aki elektromos golfkocsival ismerkedett a helyi nevezetességekkel. Végül egyetértettünk abban, hogy Krakkóra több idő kell, talán még két nap is kevés lenne.
Krakkó főtere
Utolsó nap hazafelé a másik irányból kerültük meg a Tátrát. Vadregényes tájakon haladtunk, finom kanyarokkal, helyenként le is ért a teszt Versys lábtartója. Üdvözítő volt a legutóbbi túrán, hogy néhány szakaszon, ahol gyengébb volt az aszfaltcsík minősége, ott elkezdték felújítani az utat.
Liptovski Mara (Szent Mária) tó
A szlovákiai kanyarok végeztével ismét eljutottunk Balassagyarmatra, majd a good bye pontot a 2/A-n a Shell benzinkútnál ejtettük meg. Fáradtan – a tikkasztó melegtől lestrapálva - köszöntünk el egymástól, de már újult erővel készülünk a következő túrára, amely a Grossglockner varázslatos tájaira repít el minket…
Barátsággal:
Szimcsák Attila
Túravezető, tesztelő, fotós J
Móninak gratula, a végén már nagyon szépen jöttél a csapatban! Meg vagy dicsérve!
Hozzatok a nap végére "megérkező pálinkát"