Navigáció
Ezt mindenképp...
Tesztek
A kőkemény igazság
WILBERS futómű BMW R1250GS-be. Kell ez? - Az X-BIKE Motorosbolt jóvoltából tartóstesztre kaptunk egy Wilbers WESA futóművet az idei BMW R1250GS túravezetői motorunkba. A 100kg motorosra hangolt futóművet a Székelyföldi motoros túránkon kezdtük vallatni, majd jött a Nordkapp, a Transzfogaras és a Pireneusok, végül egy Adria kanyarvadász túra. A tapasztalatainkat az alábbi cikkben foglalta össze Szimi.
Rhino Card
Mert ebbe a csapatba tartozni kiváltság!
Vélemények
Fotópályázat
1000 ccm alatt is van élet?!
2014. 11. 16.
Új sorozatunk azoknak a motorosoknak szól akik – Kriszhez hasonlatosan – szépen fokozatosan haladnak felfelé köbcentik és lóerők tekintetében. Krisz szerint minek egy olyan motor az ember alá, amit nem tud kimotorozni? – és milyen igaza van.
Sokszor leírtam már, hogy a JÓ MOTOROS, AZ ÖREG MOTOROS és ehhez az is kell, hogy tudásunkhoz, méreteinkhez, pénztárcánkhoz megfelelő technikát válasszunk és azon megszerezzük a rutint, majd motorozzuk ki amennyire tudjuk.
1000 ccm alatt is van élet?!
Néha egy-egy új túrázó megkérdezi Kriszt: „Hány köbcentis a motorod?” „500” „Mennyiiii??? Az nem lehet.”
Sokszor leírtam már, hogy a JÓ MOTOROS, AZ ÖREG MOTOROS. Fontos hogy tudásunkhoz, méreteinkhez, pénztárcánkhoz megfelelő technikát válasszunk és azon megszerezzük a rutint, majd motorozzuk ki amennyire tudjuk. Sok-sok túlvállalással találkoztam már pályám során és ezeknek vagy baleset, vagy pedig a motorozástól való eltávolodás lett a vége.
Krisz, Szilárd, Zoli és jómagam igyekszünk bemutatni, hogy igenis 1000 ccm alatt is gyártanak túrázásra alkalmas, kiváló minőségű, gazdaságos motorokat. Ajánljuk hát cikkeinket mindenkinek akit még nem fertőzött meg a fogyasztói társadalom és nem csak minimum „ezerkettes”-ben tud gondolkodni.
Szimcsák Attila
Korábbi tesztek:
Suzuki DL650
BMW F800GT
Kawasaki ER-6f
Suzuki GSX650FA
Yamaha TDM 900A
BMW G650GS
Honda VFR800X Crossrunner