Navigáció
Ezt mindenképp...
Tesztek
A kőkemény igazság
WILBERS futómű BMW R1250GS-be. Kell ez? - Az X-BIKE Motorosbolt jóvoltából tartóstesztre kaptunk egy Wilbers WESA futóművet az idei BMW R1250GS túravezetői motorunkba. A 100kg motorosra hangolt futóművet a Székelyföldi motoros túránkon kezdtük vallatni, majd jött a Nordkapp, a Transzfogaras és a Pireneusok, végül egy Adria kanyarvadász túra. A tapasztalatainkat az alábbi cikkben foglalta össze Szimi.
Rhino Card
Mert ebbe a csapatba tartozni kiváltság!
Vélemények
Fotópályázat
Egy kiállítás képei
2011. 03. 18.A Motorrevüvel közös standon állítottunk ki a 2011-es Motorfesztiválon!
Sokan dicsérték a Rhinos motorozásokon készült videókat és regisztráltak a túrákra! Ez az év a Rhino éve, várunk mindenkit szeretettel a túrákon, tesztvezetéseken é a hamarosan megrendezésre kerülő vezetéstechnikai tréningen!
Go Rhino!!!!!!!
Szimi
Krisz szerint:
Hétvégén került megrendezésre a Budapest Motorfesztivál. Természetesen teljes erővel képviseltettük magunkat: Szimi a Forcefield csoporttal, Zoli a Honda színeiben, Szilárd és én pedig a Motorrevüvel és a MyActionCam-mel közös standon képviseltük a RhinoTours „túra szakosztályát”.
Tartottuk a frontot, de közben sikerült elkalandoznunk a kiállításon, hogy megnézhessük az újdonságokat, akciókat, alkatrészeket, felszereléseket, kabátot, nadrágot, bukót, veterán motorokat és mindenféle kiállított dolgot. Erről egy kicsit később.
Standunk igen egyszerű volt, egy display, egy tv és egy DVD lejátszó, no meg sok-sok szórólap, amellyel népszerűsítettük szolgáltatásunkat. Szilárddal szorgalmasan osztogattuk is, hogy minél több új motoros tudjon hozzánk csatlakozni. Akadtak is szép számmal érdeklődők, szerencsére a kifüggesztett Európa térképen azonnal meg tudtuk mutogatni a leendő útvonalakat, és persze azt is, hogy már merre jártunk. Néhányan megilletődve nézték Szimi tavalyelőtti útvonalát, melyen elkerekezett Európa legnyugatibb pontjára, a Capo de Roca-ra.
Krisz, Szimi, Mező (Motorrevű), Szilárd, Zoli
Beni és Szilárd
Forcefield stand
Krisz és Szilárd
A sok új arc mellett számos régivel is találkoztunk, akik örömmel tudatták velünk, hogy már beregisztráltak a tavaszi túráinkra. Sőt van olyan is, aki szinte az összesre velünk tart! Már nagyon várom, hogy május legyen, és a megszokott csapat, az új arcokkal kiegészülve útra keljen egy kis kanyarvadászatra.
Mindeközben, a Motorrevü jóvoltából felállított vidámparkban, - amelyben volt egy szkander gép, egy bokszzsák és egy kalapácsos játék, - teljes erőből ment a vetélkedés a rekordért. Voltak, akik mindhárom nap rendszeresen visszajártak, de volt olyan is, aki odajött, ütött egy új csúcsot, aztán ment is tovább. Bevallom, egyszer kipróbáltam a bokszzsákot, amikor szinte alig voltak a stand környékén, és… nem hogy rekordot nem ütöttem, de elsőre el sem találtam a zsákot. Hogy ne fülemet-farkamat behúzva kellejen elsomfordálnom, azért ütettem még egyet, de ez volt az egyetlen próbálkozásom.
A pénteki visszafogottabb nap után a szombat igazi tömeget vonzott, hála a jó időnek is.
És most lássuk, hogy mi mindent fedeztünk fel kalandozásaink közben.
Bár nagyok sok újdonságot nem láthattunk, azért volt néhány nagyágyú. A BMW kihozott egy igazi túramotort nem kevesebb, mint 1600 köbcentivel és soros hat hengerrel. Igazán impozáns látványt nyújtott az egyébként szintén nem kicsi BMW motorok között.
A Ducati a Multistrada-t újította fel a tavalyi évben, amely szerintem sokkal jobbra sikerült, mint az előző verzió. Nem hazudtolta meg magát az olasz design, igazi remekművet állítottak elő. A blokk kicsivel nagyobb, a „karosszéria” kicsivel kifinomultabb lett, szóval az előnyére változott.
A Kawasaki is egy újdonsággal rukkolt elő, amely egy kis űrt t ölt ki a palettájukon. A Z1000SX alkalmas a túrázásra is, de a „zöld nyíltól” a pályázás sem áll távol.
Utoljára hagytam a személyes kedvencemet, s már nagyon vártam, hogy élőben lássam. Ez a Honda VFR 800 X vagy más néven a Crossrunner. Egyébként a nagy márkák közül a Honda standja volt a legpazarabb és a legtöbb újdonságot is náluk láttam.
Krisz