Navigáció
Ezt mindenképp...
Tesztek
A kőkemény igazság
WILBERS futómű BMW R1250GS-be. Kell ez? - Az X-BIKE Motorosbolt jóvoltából tartóstesztre kaptunk egy Wilbers WESA futóművet az idei BMW R1250GS túravezetői motorunkba. A 100kg motorosra hangolt futóművet a Székelyföldi motoros túránkon kezdtük vallatni, majd jött a Nordkapp, a Transzfogaras és a Pireneusok, végül egy Adria kanyarvadász túra. A tapasztalatainkat az alábbi cikkben foglalta össze Szimi.
Rhino Card
Mert ebbe a csapatba tartozni kiváltság!
Vélemények
Fotópályázat
Schuberth C3 az élmény motorozásért
2011. 08. 25.Hosszú utakon szeretek zenét hallgatni a sisakomban, valahogy teljessé teszi az élményt egy pont odaillő dal, amikor a legszebb szerpentineken haladunk. Mögöttem a csapatom, előttem a lélegzetelállító látvány, bukósisakomban kedvenc számaim szólnak, Nekem így tökéletes az élmény!
Schuberth C3 bukósisak
Korábban C2-es bukósisakban motoroztam majdnem három évet, szerettem azt a sisakot. A váltás oka az új neon sárga őrületem. A Schuberth C3-as modellt ugyanis kihozták neon sárgában. Persze a színen kívül vannak további előnyei az új fejfedőmnek. Nézzük sorban az idei szezonban szerzett pozitív tapasztalataimat:
- a sisak nyitása immár az áll rész közepén zajlik egy gomb segítségével, nem pedig oldalt
- az új csat egyszerűbben kezelhető
- a sisakhoz járó gyári pinlock nagyon jól működik, a plexim a legvadabb időjárási viszonyok között sem párásodik
- 10%-al könnyebb a C3 mint a C2 és ez érezhető is
- nagyon hatékony a szellőzése, főleg a fejtetőn
- plexi le- és felrakása sokkal könnyebben elvégezhető, gyakorlatilag egy mozdulat
- Schuberth Mobility Program, ha a vásárlástól számított 3 éven belül balesetben a sisakod tönkre megy, az új Schuberth sisakodért csak 1/3 részt kell kifizetned (kicsit magad ellen fogadsz, de segítség ha nagy a baj)
Mivel minden érmének két oldala van, és a lónak is négy lába van mégis megbotlik, aki másnak vermet ás….na ez már nem illik ide!!
Szóval néhány dolog, ami nem tetszik és meg kellett szoknom:
- a plexi lezárása csak metálos ujjmozdulattal lehetséges
- az állrésznél kisebb a hely, ezért a mikrofont szopogatom egész úton
- az Interphone kommunikációs szettet nehezebb volt feltenni rá, a gyári beépítést erőlteti inkább a gyár(ez érthető)
- érzésre nem halkabb, mint az elődje
A C3 belső részén igényes minőségi anyagokat használtak, nagyon kellemes a viselete. Nekem külön szempont, hogy a szemüvegem elférjen. Annak idején csak ezért választottam flip-up sisakot, mert már untam, hogy mindig leveszem a szemüvegem, felveszem a sisakot, felveszem a szemüvegem.
A belső rész teljesen kiszedhető és tisztítható. Plexi is villámgyorsan levehető. Én napközben csak az S100 plexi tisztítót használom, este szoktam jobban neki állni, és a plexit kívül-belül lemosni langyos vízzel. Figyelem – a pinlockot nem szabad törölgetni, hagyni kell megszáradni. Az UV sárgán nem mutatnak jól a bogár tetemek, ezért minden túra után letakarítom a bukómat. A napellenző nagyobb lett a C3-nál (pont hozzáér az orrom hegyéhez), de mivel egyáltalán nem használom nem tudok különösebben örülni ennek.
Plexit így lehet lecsukni Már szól is a jó zene
Hosszú utakon szeretek zenét hallgatni a sisakomban, valahogy teljessé teszi az élményt egy pont odaillő dal, amikor a legszebb szerpentineken haladunk. Mögöttem a csapatom, előttem a lélegzetelállító látvány, bukósisakomban kedvenc számaim szólnak, Nekem így tökéletes az élmény! Ebben az élményben a Schuberth C3 tökéletes partner, tényleg nagyon halk sisak! Egész napos motorozás után sem nyom, dörzsöl sehol.
Maltai víztározó - 2011 Látványutak túra
A Schubert C3 UV (neon sárga) bukósisakja egy motoros láthatósági mellénnyel kiegészítve LÁTHATÓVÁ teszi a motorost. Azt hiszem, nem kell senkinek elmagyaráznom, hogy a motorozás veszélyes üzem, minél előbb észrevesznek bennünket annál előbb tudnak reagálni ránk a közlekedők, és ezzel együtt megnövekszik a balesetmentes motorozásra az esélyünk.
Szimcsák Attila
Túravezető