Navigáció
Ezt mindenképp...
Tesztek
A kőkemény igazság
WILBERS futómű BMW R1250GS-be. Kell ez? - Az X-BIKE Motorosbolt jóvoltából tartóstesztre kaptunk egy Wilbers WESA futóművet az idei BMW R1250GS túravezetői motorunkba. A 100kg motorosra hangolt futóművet a Székelyföldi motoros túránkon kezdtük vallatni, majd jött a Nordkapp, a Transzfogaras és a Pireneusok, végül egy Adria kanyarvadász túra. A tapasztalatainkat az alábbi cikkben foglalta össze Szimi.
Rhino Card
Mert ebbe a csapatba tartozni kiváltság!
Vélemények
Fotópályázat
Túl a 100.000 kilométeren...
2012. 09. 17.Mennyit bír egy ilyen motor? Negyven ezer az sok? Mikor kell majd generálozni? és még sorolhatnám a kérdéseket, melyeket még motorkerékpár értékesítőként kaptam... Íme a válasz!
Túl a 100-on, az az a 100 ezren…
A hétvégi túrán lépte át a 100.000 kilométert szeretett motorom számlálója. Rengeteg közös kalandon vagyunk túl, sosem hagyott cserben. Visszatekintve az elmúlt öt évre, tulajdonképpen probléma mentesen gurultuk végig ezeket a kilométereket. Hat ezer kilométerenként megkapta, amit a gyár előírt neki és ezt azzal a nyugalommal hálálta meg amit a nyergében érzek minden egyes induláskor. Ez a motor mindent bír, az idő előre haladtával nem lett gyengébb, nem eszi az olajat, nem csörög-csattog benne semmi, teszi a dolgát ahogy elvárom tőle. Bejártam szinte egész Európát, motoroztam vele gatyarepesztő hőségben a spanyol tengerparton, hóesésben az Alpokban, sártengerben egy erdélyi eltévedés alkalmával.
Minden ésszerű extrát feltettem rá (kipufogó, középállvány, gyári bukógomba, markolatfűtés, hátsó doboz, riasztó) ami a hosszú túrákra szerintem elengedhetetlen. A gumikat nyolcezrenként szerette fogyasztani szemben az üzemanyaggal amiből viszonylag kevéssel (5,7 l/100km) beérte.
Stílusos, szép és erős motor ez. Kényelmes és sportos motorozást is enged a gazdájának.
Ma is mindent úgy gondolok, mint amit egy korábbi cikkemben leírtam már a CB1300SA –ról.
Csak ajánlani tudom mindenkinek!
Szimi
Cserélt alkatrészek az elmúlt öt évben:
Három lánc szett
Hátsó féklámpa kapcsoló
Egy első teleszkop szimering garnitúra
Öt fékbetét garnitúra előre, három hátra
Olaj szürök, levegő szürök, gyertyák az előírtak szerint
20W50 olajat szereti a legjobban (gyári Hondás vagy Repsol került bele)
Sok pár gumiabroncs (Dunlop D220, Continental Road Attack I-II., Dunlop RoadSmart I-II.)