Navigáció
Ezt mindenképp...
Tesztek
A kőkemény igazság
WILBERS futómű BMW R1250GS-be. Kell ez? - Az X-BIKE Motorosbolt jóvoltából tartóstesztre kaptunk egy Wilbers WESA futóművet az idei BMW R1250GS túravezetői motorunkba. A 100kg motorosra hangolt futóművet a Székelyföldi motoros túránkon kezdtük vallatni, majd jött a Nordkapp, a Transzfogaras és a Pireneusok, végül egy Adria kanyarvadász túra. A tapasztalatainkat az alábbi cikkben foglalta össze Szimi.
Rhino Card
Mert ebbe a csapatba tartozni kiváltság!
Vélemények
Fotópályázat
Kawa Kanyar Prémium Motoros túra
2014.05.30.
2014.06.01. (3 nap)
2014.05.08. 00:00.
16 / 16 fő (össz. 15 motorral)
lejárt a jelentkezési határidő
Kawa Kanyar Premium Motoros Túra
Minden egyes alkalommal amikor Horvátországba indulok reménykedem, hogy a tengerparton – ott Starigrad és Karlobag között – jó idő legyen különben feleslegesen szenvedem végig Zágrábig az autópálya szakaszt. Imáim meghallgatásra találtak mert szikrázó napsütésben toltuk Európa egyik legszebb partszakaszán. 20-22 fokban a kifogástalan minőségű tengerparti kacskaringót karcolhattuk az új Kawasaki Z1000 és Z1000SX lábtartóival. Köszönet a túráért a Kawasaki Magyarországnak!
1. nap
Sietősen elhagytuk az országot, erre a legjobb megoldás az M7-es volt. Karlovacnál elkezdtük az igazi túrát, lehajtottunk az 1-esen Plitvicén és Gracacon keresztül Zadar térségébe, ahol váratlanul jobbra kanyarodtunk Pag szigetére. Pag városa felett megcsináltuk a kötelező képeket. Majd esti négycsillagos szállásunkon kihasználtuk a hely olyan adottságait, mint a gőzkabin, a szauna és a külső-, belső medence. Gábor és István csak a vacsoránál csatlakozott, ők már tekertek egyet a (8-ason. Balázs pedig - miután reggel a magyar határról visszafordították – közel ezer kilométerrel a hátsó felében este 9 körül érkezett meg, a csapat elismerő tapsa közepette.
A tesztmotorok szomjasak
2. nap
Ez a nap 8-as útról szólt. De előtte még a Pag-szigetre vezető hatalmas híddal a háttérben készítettünk pár csoportképet. Az időjárás pazar volt, két csoportban toltuk Karlobagig. Aki szereti közelről nézegetni a csíkot az aszfalton, az itt jó közel dönthette hozzá a motorját. Aki viszont a tengert és a hegyeket szereti sasolni, az szintén jó helyen volt, mert mindkettőből bőven akadt - úgy 150 kilométert mentünk szorosan a kettő között. Ebéd Senjben, majd Rijeka, Opatija irányban közelítettük meg Rabacot. Miután a 66-os úton végig söpörtünk végre megrendelhettem a jól megérdemelt jegeskávémat. Míg én az ízek harmóniájával és az elém táruló csodálatos panorámával voltam elfoglalva, többen vallatóra fogták a Z1000 és Z100SX tesztmotorokat. A sima tapadós aszfalt és hosszú nyújtott kanyarok ideális helyszint kínáltak eme hadművelethez. Este miután kisétáltuk magunkat a parton, a svédasztalos vacsora közben sztorizgattunk.
Csoprtkép Gracac után
3. nap
Északi irányban hagytuk el az országot és Szlovéniában mintegy 200 kilométert gurultunk. Hát őszintén itt már nem volt annyira jó az idő, de nem bántam mert a szombat tényleg parádésra sikerült. Dvor előtt akkora zuhét kaptunk a nyakunkba, hogy meg kellett állnunk és egy várfal aljából kémleltük az eget, várva az eső csillapodását. A legszebb útvonalon jutottunk el újra Zágrábig. Innen meg már szinte hazahoztak minket a motorok.
Ugyanaz másképp - ZX10
Lelkes, mindenre kapható, jó csapat gyűlt össze erre a három napra. Jól éreztem magam a Z1000SX nyergében. Anitának respect, egyedüli lányként egy sport motor hátsó "ülésén" csinálta végig a túrát mosolyogva.
Köszönöm Milán munkáját is, sokat segített a túravezetésben.
Barátsággal:
Szimcsák Attila
Túravezető
A vacsoránál szabad szemmel is jól láthatóak voltunk
Senj, ebédszünet