Navigáció
Ezt mindenképp...
Tesztek
A kőkemény igazság
WILBERS futómű BMW R1250GS-be. Kell ez? - Az X-BIKE Motorosbolt jóvoltából tartóstesztre kaptunk egy Wilbers WESA futóművet az idei BMW R1250GS túravezetői motorunkba. A 100kg motorosra hangolt futóművet a Székelyföldi motoros túránkon kezdtük vallatni, majd jött a Nordkapp, a Transzfogaras és a Pireneusok, végül egy Adria kanyarvadász túra. A tapasztalatainkat az alábbi cikkben foglalta össze Szimi.
Rhino Card
Mert ebbe a csapatba tartozni kiváltság!
Vélemények
Fotópályázat
A legújabb SHOEI sporttúra sisak
XR 1100 SHOEI
A minap a Biker’s13 motorosboltban jártam és a fiúk megfűztek, hogy próbáljam ki a SHOEI új XR1100 névre hallgató sporttúra sisakját. Vadul győzködtek, hogy ez mennyire tuti és most tényleg odatette magát a SHOEI ebben a kategóriában. Gondoltam mi bajom lehet belőle! Az első nagyon kellemes élmény rögtön indulás után úgy 50km/h sebességnél ért, amikor a sisakon belül elindult egy elég erős levegő áramlás, gondoltam ha lenne hajam akkor az most lobogna a sisak alatt.Komolyan mondom ilyet még nem éreztem zárt sisakon belül. Tehát a szellőző rendszer zseniális. Egy-null oda.
Kíváncsi voltam 100km/h óra felett hogy viselkedik, mennyire hangos, mennyire kényelmes. 160km/h –ig szerintem jó a zajszint, nem különösebben hangos vagy halk egyszerűen elfogadható. Nagyon tetszett hogy a sisak formája és az integrált légterelő miatt egyáltalán nem rángatja a fejet még ilyen sebességnél sem. Hosszú túrán ez előny lehet, az embernek nem durran be a nyaka a folyamatos rángatózástól! Kettő-null oda.Az elődjéhez képest nagyobb lett a látótér és az áll részt is megnövelték. A belső párnázata vastagabb és ez által kényelmesebb lett az elődnél és végre kivehető. Van benne hangszóró előkészítés mindkét fülnél, ez az utólag beszerelhető sisakbeszélőknél lehet előny (nem kell farigcsálni).
Nekem mindig a szemüvegem szárával van gondom, egyszerűen nem fér be az arcom és a párnázat közé! Ezért már sok gyönyörű sisakról le kellett mondanom életemben, de az XR1100 simán vállalható. Három-null oda. Első látásra a sisak formája fogott meg, szerintem az egyik legszebb ívű sisak. A plexi zárható vagy résnyire nyitható egy kis fekete karral. A D gyűrűs zár sokak szerint jó dolog, ha az ember megszokja a mozdulat sort, akkor pillanatok alatt indulásra kész a sisak. A bukóra a gyár szerényen AIM héjszerkezetet jelöl meg ami hat réteg különböző üvegszál kompozitot takar. Itt csak bízhatunk a gyártó ígéreteiben, tesztelni nem volt kedvem azt, hogy mennyire ütés elnyelő ez a kialakítás.
A SHOEI XR 1100-as sisakja szeptembertől lesz kapható és aki szeret túrázni és sportosan közlekedni annak egy igen jó választás lehet. Az ára valahol 120-130 ezer forint magasságában várható.
További adatok és várható színek itt
Hozzászóláshoz kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj!