Navigáció
Ezt mindenképp...
Tesztek
A kőkemény igazság
WILBERS futómű BMW R1250GS-be. Kell ez? - Az X-BIKE Motorosbolt jóvoltából tartóstesztre kaptunk egy Wilbers WESA futóművet az idei BMW R1250GS túravezetői motorunkba. A 100kg motorosra hangolt futóművet a Székelyföldi motoros túránkon kezdtük vallatni, majd jött a Nordkapp, a Transzfogaras és a Pireneusok, végül egy Adria kanyarvadász túra. A tapasztalatainkat az alábbi cikkben foglalta össze Szimi.
Rhino Card
Mert ebbe a csapatba tartozni kiváltság!
Vélemények
Fotópályázat
Bőrönd a motoron
GIVI E55N Maxia 3 tartóstesztKorábban nem szerettem volna túradobozt feltenni a motoromra (Honda CB1300SA) és a gyár sem kínál hozzá ilyesmit. De a GIVI nem rég kihozta a 259FZ tartókart amire kényelmesen felszerelhető az E55N MAXIA 3 topcase és ez megváltoztatta a hozzáállásomat a dologhoz. Felszereltem hát a motoromra és egy szolid 9000 kilométeres európai túrán volt szerencsém tesztelni ezt a kívülről is tetszetős koffert. Mivel egyedül voltam az úton ezért sokszor kellett elzárnom az értékeim és erre tökéletesen alkalmas volt a doboz.
Az induláskor a maximálisan megengedett 10 kilónyi terhelhetőséget figyelembe véve próbáltam pakolni, de végül 18 kilót pakoltam bele és bizony az első száz kilométeren folyamatosan a tükröt néztem, hogy mikor hagyom el a cuccot. Egy idő után azonban rájöttem, hogy kár izgulni az úgy ott van ahogy kell. Ha valaki egy határozott mozdulattal felpattintja az M5 platnira, akkor megnyugodhat, hogy az ott is marad túra végéig.
Nagyon sokat lehetett belepakolni és az irattartó is praktikus megoldásnak bizonyult a doboz fedelében. A doboz nyitását elősegítő kis fémkarok is újításnak számítanak a régi gumipántokhoz képest, amelyek a régi robogómon lévő dobozon viszonylag hamar feladták. Sajnos néhány napot masszív esőben kellett motoroznom és bizony a harmadik nap végére a zár egy cseppet szorult a víztől és a sártól, de egy leheletnyi olajozás segített a dolgon. Az utasnak kifejezett élmény, ha nekidőlhet a doboznak és nem kell csípőből tartania magát a gyors szerpentineken. A hátsó prizmái nekem a VW Passat hátsó lámpáit idézik, pedig olasz mérnökök tervezték.
Összességében nagyon jó benyomást tett rám ez a hatalmas doboz, úgy tűnik maradni fog a motoron, sajnos túl praktikus ahhoz, hogy leszereljem!
Motor: Honda CB1300SA
E55N Maxia3 hátsó doboz
55 liter űrtartalom ( két bukósisak elfér benne)
10 kg terhelhetőség (nekem 18kg volt)
120km/h max. sebesség (150km/h volt nekem a max.)
2 db kulcs
259FZ tartó konzol
M5 platni
Hozzászóláshoz kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj!