Navigáció
Ezt mindenképp...
Tesztek
A kőkemény igazság
WILBERS futómű BMW R1250GS-be. Kell ez? - Az X-BIKE Motorosbolt jóvoltából tartóstesztre kaptunk egy Wilbers WESA futóművet az idei BMW R1250GS túravezetői motorunkba. A 100kg motorosra hangolt futóművet a Székelyföldi motoros túránkon kezdtük vallatni, majd jött a Nordkapp, a Transzfogaras és a Pireneusok, végül egy Adria kanyarvadász túra. A tapasztalatainkat az alábbi cikkben foglalta össze Szimi.
Rhino Card
Mert ebbe a csapatba tartozni kiváltság!
Vélemények
Fotópályázat
Az olcsó is lehet jó !
Morocco túrakabát és nadrágA Duna forrása volt az úti célunk a júliusi robogó túránkon! 125 köbcentis motorjainkat málháztuk fel és végig a Duna partvonala mentén gurultunk, hogy négy nap alatt eljussunk a Fekete erdőbe. A túra alacsony költségvetésű volt, kempingeztünk szinte végig. Ideális alkalom egy tetszetős, de pénztárca kímélő motoros szerkó kipróbálására. A Shox Morocco kabát és nadrág látszólag a túraenduros színvilágot követi, a vajszín és a szürke kombinálása szerintem igényes ruházat benyomását kelti.
Az első szakaszon a meleggel kellett valamit kezdenünk, erre zipzáros szellőzőt alakítottak ki a kabát ujjain. Itt simán tudott szellőzni. Az utazás második felében az eső okozott gondot, a Morocco dzsekibe egy külön betehető esőbélést terveztek, amelyet zipzárral és patentokkal kellett berögzíteni. Kaptunk vizet, sőt havat is utunk során, de a kabát és a nadrág nem ázott át.
Amikor nem csak esik, de még hideg is van, akkor jön a téli bélés. Ezt újabb patentok és zipzárak segítségével tudom rögzíteni. Szerintem így már egy mérettel kisebb lesz ugyan a ruha, de melegen tart. A hátul található pánttal, megtudtam akadályozni hogy a hideg a derekamnál bejöjjön. Ezt a funkciót csak kevés kabát tudja, pedig nagyon hasznos cudar időben!!!
A dzsekire felvarrt pántok, gumis hevederek segítenek abban hogy pont passzoljon menet közben.Több kisebb nagyobb zseb segít elrejteni az iratokat, pénzt, mobiltelefont. A 2700 megtett kilométer alatt kényelmes viseletnek bizonyult, egyedül a láncspray hagyott rajta nyomot amit végül csak féktisztítóval sikerült kiszedni.
Mindenkinek javaslom, hogy több méretet is próbáljon fel bélésekkel és nélkülük, mert elég nagy eltérések lehetnek. Ami béléssel jó, az bélés nélkül már lógni fog az emberen. A felhasznált zipzárak lehetnének egy kicsit erősebbek, bár a túra alatt kifogástalanul működtek.
A kalandra Forcefield váll és könyök protektorokat tettem a kabátba (pont belefértek), így javítottam az eredeti betétek által nyújtott biztonság érzetemen.
Ha eltekintek attól milyen macerás a béléseket betenni, akkor egy nagyon használható motoros felszerelést kapok, igen jó áron! Arról nem is beszélve, hogy színvilágában, kialakításában a nagy márkák túra ruházatát idézi a Shox Morocco dzseki és nadrág!
Szimcsák Attila
A robogó túra teljes beszámolóját itt olvashatod!
Hozzászóláshoz kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj!
Én is felpróbáltam párat, eközben szét is szakadt egynek a bélése, de akcióban 24900-ért elhoztam egy kabátot, amiről még aznap este le is szakadt az egyik gumis kabátúj szűkítő. Tényleg rettentő gagyi, de most már addig ki kell bírnia, amíg meghozzák az új kollekció Spyke kabátokat az Euromotorhoz, és végre veszek egy rendeset.
Tiszta szívvel mondom: Senkinek sem ajánlom!
Panpista
Hali!
Néztem én is a shoxban ezt a kabátot, mert színre, fazonra nagyon bejött. Sajnos azonban nagyon gyenge minöségű. Már a próba alatt törtek a cipzárak és szakadtak a gumis kabátujj szűkítők!
Több darabbal is kisérletet tettem, de változatlan eredménnyel. Hihetetlen gagyi a cucc!
Pedig pénzzel a zsebemben mentem, mert így fotók alapján nagyon tetszett és a boltban is azt éreztem, hogy jó lesz, mig nem maradt kezemben az első alkatrész. Aztán sorjában a többi...
Cs