Navigáció
Ezt mindenképp...
Tesztek
A kőkemény igazság
WILBERS futómű BMW R1250GS-be. Kell ez? - Az X-BIKE Motorosbolt jóvoltából tartóstesztre kaptunk egy Wilbers WESA futóművet az idei BMW R1250GS túravezetői motorunkba. A 100kg motorosra hangolt futóművet a Székelyföldi motoros túránkon kezdtük vallatni, majd jött a Nordkapp, a Transzfogaras és a Pireneusok, végül egy Adria kanyarvadász túra. A tapasztalatainkat az alábbi cikkben foglalta össze Szimi.
Rhino Card
Mert ebbe a csapatba tartozni kiváltság!
Vélemények
Fotópályázat
Bukócső egy túramotorra? Kötelező tartozék!
Givi TN455 bukócső
Egy őszi túrán az osztrák alpokba a saját bőrömön tapasztaltam, mennyire fontos a túra enduróra a bukócső. Motor értékesítőként nem kevés Transalpot adtam el, és minden vásárlónknak javasoltam, hogy kiegészítő felszerelésként szereltesse fel a GIVI TN 455 bukócsövet. Mint tudjuk, az ördög nem alszik...
Októberben forró helyzetben tesztelhettem e bukócsövet. A nagy Alpok túránkon a sokadik „álom” hágóról lefelé jövet, szakadó esőben lassítottam, amikor egy kanyarban az első kerekem kicsúszott. Meglepett a dolog, mivel kifejezetten poroszkáltam a motorral. Miközben a betonon landoltam, és láttam a tesztmotort végigszánkázni a lejtőn, fejben már kezdtem is számolni a kárt: tükör, lábtartó, oldalidom, fékkar... "uszkve" 150 ezer forint.
Szerencsére én megúsztam karcolás nélkül, és a motor is úgy tűnt, egyben van, így folytattuk a túrát. Este azért zseblámpafénynél tüzetesebb vizsgálat alá vettem a gépet, és óriási megkönnyebbülésemre kiderült, hogy csak a kézvédő határolója tört el, meg egy hátsó index. A GIVI bukócső felfogta az esést! (Persze a bukócső maga karcos lett, de kit érdekel? Nincs olyan karc, amit egy kis csiszoló vászon meg fekete matt-festék ne tudna eltüntetni...?)
Úgy vélem, hogy ha nincs a bukócső, abban a kanyarban ért volna véget a számomra a motorostúrám.
Szimcsák Attila
Hozzászóláshoz kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj!