Navigáció
Ezt mindenképp...
Tesztek
A kőkemény igazság
WILBERS futómű BMW R1250GS-be. Kell ez? - Az X-BIKE Motorosbolt jóvoltából tartóstesztre kaptunk egy Wilbers WESA futóművet az idei BMW R1250GS túravezetői motorunkba. A 100kg motorosra hangolt futóművet a Székelyföldi motoros túránkon kezdtük vallatni, majd jött a Nordkapp, a Transzfogaras és a Pireneusok, végül egy Adria kanyarvadász túra. A tapasztalatainkat az alábbi cikkben foglalta össze Szimi.
Rhino Card
Mert ebbe a csapatba tartozni kiváltság!
Vélemények
Fotópályázat
Ha unod már hogy pont az nincs nálad ami kéne...
DANE Gore-tex ruházatMindannyiunknak fő a feje időnként, hogy mit vigyünk magunkkal egy több napos túrára. Védekezni kell az eső, a hideg, az izzasztó meleg, vagy - ne adj, Isten! - egy esetleges bukásnál szerezhető sérülések ellen. Néha úgy tűnik, egy kis utánfutót kellene magunk után húzni, hogy beleférjen a nyári és a téli dzseki, a bőr cucc, az esőkabát, és akkor a nadrágokról még nem is beszéltem. A három napos túrán motoroztunk a tengerparti szerpentinen, hegyi utakon és autópályán is.
A Shox áruház felajánlott egy DANE Ringsted Gore-tex dzsekit és egy DANE Nyborg Gore-tex nadrágot tesztelésre. Én még csak a holland BMW-s ismerőseimtől hallottam ezt a márkanevet, de látva az árát gondoltam hogy minőségi termékekről van szó. Kockáztattam és az aláöltözőmön kívül nem vittem semmit a fent felsoroltakból a túrára. Sikerült minden időjárási körülmény között kipróbálnom a DANE ruházatot. Kifelé végig 20 fok körül volt az idő, másnap a tengerparton 26 fokot mutatott a hőmérő, ráadásul Zadarba érve a motoros cuccban mentünk ebédelni is! Délután Selcébe tartva 14 fok volt és némi esőt is kaptunk mutatóba. A DANE felszerelés jelesre vizsgázott nálam, nagyon praktikus, kényelmes viselet. Természetesen nem ázott át, de ez a legkevesebb, amit elvárunk egy ilyen minőségi cucctól. Ami különösen értékessé tette számomra ezt a felszerelést, hogy a Gore-tex membránnak köszönhetően egyáltalán nem izzadtam a nadrágba és a dzsekibe amikor megálltunk a nagy melegben. Emlékszem egyszer majdnem húsz percig próbálkoztam a GPS-el álló helyzetben és utána sem folyt rólam a víz. Hazafelé a tengerpartról indulva még 20 fok körül volt a hőmérséklet viszont mire a parti hegyeken átértünk már 9 fokot mutatott a motorom hőmérője.
Megállás, mindenki vadul elkezdett meleg pulcsit, téli-bélést, jéger alsót magára cibálni én meg csak mosolyogtam magamban.
A dzseki hátuljában van egy zseb amiben egy kantárszerű pánt van belevarrva, ezt a két lábam között előre vezetve a kabát első feléhez tudom rögzíteni! Funkcionális megoldás, így a kabátod biztos nem fog felcsúszni nagy sebességnél, viszont megtapasztalhatod milyen amikor a lányok tangát hordanak!
A zsebek nagyon jó helyen vannak, simán tudtam őket kesztyűben is nyitni. Az útlevelemnek és a pénznek külön helye volt, és ami nagyon tetszett van a kabát ujjában egy szélálló, vízálló gumis mandzsetta (STORMCUFF), ami azért jó, mert aki a kabát alá szeretné a kesztyűjét felvenni annak sem fog a szél befújni.
Lehet hogy túl nagy az ádámcsutkám, de nekem bizony nyomta a gallérban található tépőzár a nyakam. Ezt a problémát fél perc alatt egy kisollóval megoldottam.
Belül van egy kis címke amire a neved, címed és a telefonszámod felírhatod! (ha esetleg minden haverodnak ilyen dzsekije lenne, akkor könnyebben megtalálod a sajátod )
Szimcsák Attila
Hozzászóláshoz kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj!