Navigáció
Ezt mindenképp...
Tesztek
A kőkemény igazság
WILBERS futómű BMW R1250GS-be. Kell ez? - Az X-BIKE Motorosbolt jóvoltából tartóstesztre kaptunk egy Wilbers WESA futóművet az idei BMW R1250GS túravezetői motorunkba. A 100kg motorosra hangolt futóművet a Székelyföldi motoros túránkon kezdtük vallatni, majd jött a Nordkapp, a Transzfogaras és a Pireneusok, végül egy Adria kanyarvadász túra. A tapasztalatainkat az alábbi cikkben foglalta össze Szimi.
Rhino Card
Mert ebbe a csapatba tartozni kiváltság!
Vélemények
Fotópályázat
Oldaldobozok nélkül....GIVI táskák használat közben
GIVI T426 tanktáska GIVI T439N üléstáska
A hétvégén az osztrák Alpokban túráztunk és alkalmam volt kipróbálni a GIVI új tanktáskáit. Jómagam nagyon szeretem ezeket a mágneses táskákat mert praktikusak, gyorsan levehetők, és még kényelmesek is menet közben mikor neki dől az ember.
A GIVI egyik legnagyobb tanktáskája a T426. Két lépcsőben bővíthető, az alsó rész duplájára növelhető és még egy plusz rész csatolható hozzá (ami egyébként külön hátizsákként is funkciónál)! Külön mobiltartó is van rajta.
Új mágneses füleket szerkesztettek rá, ennek pedig az az előnye, hogy a mágnesek erősebbek és csak a pántban vannak, a táska aljában nincsenek. Az volt az érzésem hogy a korábbi tanktáskákhoz képest jobban felfeküdt a tankomra és a pántok sem voltak zavaróak. Vigyázni kell azonban a mágnesekkel, mert ha nem figyelünk akkorát csattannak a tank oldalán, hogy a benzinkutas is félre ugrik ijedtében! (tényleg megtörtént)
A GIVI honlapján 26 literesnek, míg a Shox áruház honlapján 23 literesnek írják kibővítve, én magam lemértem és a hátizsáknak használható felső résszel együtt ez legalább 35 liter.
A vízálló zsákja diszkrét fekete, tetején természetesen átlátszó nejlonnal, hogy a térképet lehessen olvasni. Sajnos a vízálló zsákra az első napon szükségünk is volt, de azok jól vizsgáztak, csont száraz maradt alatta minden.
Hátsó ülésre rögzíthető táska, ha a tanktáska nem elég!
A T439N üléstáska akkor hasznos, ha magányos motoros vagy és nem viszel utast magaddal és persze unod már, hogy a hátsó ülésre „pókozol” dolgokat. Az üléstáska rögzítése egyszerű: leveszem a hátsó ülést és egy tépőzáras hevederrel rögzítem az üléshez a táskát. Ha ez nem lenne elég, találunk a táskán még négy „gumipókhoz” hasonló kampót is. Ezek, az idomzat összekarcolódását elkerülendő, egy kis védőfóliával vannak ellátva, hogy a felfekvő felületek közé ne valami olajos rongyot kelljen bedugdosni. Akik nagyon vigyáznak a motorkerékpárjukra értékelni fogják ezt az ésszerű megoldást.
Csupa ehhez hasonló igényes részlettel van tele a GIVI-nek ez a terméke. Megszámoltam, összesen hat zseb van rajta mindenféle kütyük elpakolására. A tároló rész rekeszekre bontható. Masszív fémcsatos vállpánt, és vízhatlan zsák (fekete) jár hozzá. Formatervezése és a dizájnja is kiváló, kézben fogva egyértelműen látszik, hogy kiváló minőségű termék.
Vásárlásnál mindenképpen javaslom, hogy próbáld fel a hátsó ülésedre, ugyanis lehet hogy a tépőzáras rész nem éri át alulról az ülést, vagy nincsenek igazán jó kampóknak kialakított helyek a motoron. Ami biztos hogy a Honda CB1300 ra tökéletesen illeszkedik.
Szimcsák Attila
Hozzászóláshoz kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj!