
Navigáció
Ezt mindenképp...
Tesztek
A kőkemény igazság
WILBERS futómű BMW R1250GS-be. Kell ez? - Az X-BIKE Motorosbolt jóvoltából tartóstesztre kaptunk egy Wilbers WESA futóművet az idei BMW R1250GS túravezetői motorunkba. A 100kg motorosra hangolt futóművet a Székelyföldi motoros túránkon kezdtük vallatni, majd jött a Nordkapp, a Transzfogaras és a Pireneusok, végül egy Adria kanyarvadász túra. A tapasztalatainkat az alábbi cikkben foglalta össze Szimi.

Rhino Card
Mert ebbe a csapatba tartozni kiváltság!
Vélemények
Fotópályázat

Marokkó: kalandtúra Afrika kapujában

2026.03.12.
2026.03.22. (11 nap)
2025.10.29. 00:00.
2 / 16 fő (össz. 1 motorral)
A túrára még lehet jelentkezni.

SPANYOLORSZÁG - ANDALÚZIA - MAROKKÓ
EGY VARÁZSLATOS ORSZÁG VÁR RÁD ODALENT DÉLEN, EGY MÁSIK KONTINENSEN, HOGY FELFEDEZD VÁLTOZATOS TERMÉSZETI ADOTTSÁGAIT, KÜLÖNLEGES KULTÚRÁJÁT, MEGISMERD BARÁTSÁGOS LAKÓIT, IZGALMAS ÚTJAIT ÉS KÖZBEN MÉG EGY JÓT MOTOROZZ IS!

A TERVEZETT PROGRAM:
A túra időpontja még nem végleges, néhány napot tolódhat! Véglegesíteni majd a repülő és a komp menetrendjének megjelenése után tudjuk!!
1. nap: megérkezés Malagába repülővel, elfoglaljuk a hotelt és átvesszük a motorokat. A repülő menetrendje szabja majd meg, hogy mire lesz még időnk ezen a napon, de egy közös ismerkedő vacsorára mindenképp.
2. nap: Malagából indulva egy kellemes összeszoktató gurulással felvesszük a fordulatot, és a csodás andalúz tájon motorozva a nap derekára már elhisszük, hogy mindez velünk történik! Kisebb-nagyobb hegyi utakon tekeregve útba ejtjük Rondát, az első bikaviadal helyszínét, estére pedig Gibraltár térségébe érkezünk.
3. nap: Délelőtt kompra szállunk, áthajózunk Afrikába és felvéve a dél-nyugati irányt, megkezdjük afrikai kalandunkat. Estére Meknesz városába érkezünk.
4. nap: Folytatjuk utunkat dél-nyugati irányba és egyre mélyebben hatolunk Afrika bugyraiba. Itt lassan változik még a táj, de az emberek és az épületek már afrikaiak. Napközben megnézzük Marokkó legszebb és legmagasabb vízeséseinek tartott Ouzoud-vízesést (Cascades d’Ouzoud), ami berberül “olajfák vízesését” jelenti – az Ouzoud folyó – 110 méter magas vízesése, amely egy vörös homokkő völgyben, buja növényzet közepette, három szinten zúdul alá. A kellemes napi etap letekerése után Marrákesben töltjük az estét.
.jpg?sbts=1739350112)
Ouzoud-vízesés (Cascades d’Ouzoud),
5. nap: Erre a napra csak rövid etapot terveztünk, hogy pihenjünk kicsit, ha már Marrákesben vagyunk, nem mehetünk el onnan anélkül, hogy be ne kukkantanánk a híres Jemaa El-Fnaa piacra. Ez a város szíve-lelke, ami napközben kígyóbűvölők, hennatetováló-művészek, árusok kedvelt helye, míg éjszaka bárányból készült ételeket és frissen facsart narancslevet kínálnak. Ebéd után motorra pattanunk és dél felé indulunk, egyenesen neki az Atlasz-hegységnek. Az itt átvezető út sokáig az egyetlen út volt ami átszelte ezt a hegyláncot, legmagasabb pontja a tizi n'Tichka hágó, ami 2260 méteres magasságban szeli át az Atlasz-hegységet. Afrika hegyeit ebben a magasságban sokáig hó fedi, ami lenyűgöző látványt nyújt a sivatag háttereként. Az Atlasz déli oldalán nagyon hamar elérjük a sivatag szélét, tevékkel, homokdűnékkel. Szállásunk is itt lesz, a sivatag peremén, Ouarzazate városában.

Jemaa El-Fnaa piac Marrákes szívében és az Atlasz-hegységet átszelő út
6. nap: Ez már az igazi sivatgos, homokdűnés Afrika, néhol tevék kószálnak és tűz a nap ezerrel. Valahol a távolban, észak felé tekintve, az Atlasz-hegység hófödte csúcsai képezik továbbra is a lenyűgöző kontrasztot, ahogy haladunk kelet felé. Erős nap a mai is, a lenyűgöző Dades-kanyont (Gorges du Dades) és a marasztaló Todra-szurdokot (Gorges du Todra) csodáljuk meg. A vörös sziklák között tekergő út és a szintén vörös sziklába vájt, mintegy 400 méter mélyen fekvő szurdok, igazi különlegesség azoknak akik Marokkóban motoroznak. Az időigényes látványosságok és a napi táv miatt, a lemenő nap által vörösre festett környezetben gurulunk majd be Erfoudba, ahol egy különleges és igazán autentikus hotelben szállunk majd meg.
.jpg?sbts=1739350112)
Dades-kanyon és a Todra-szurdok - két csoda egy napra
7. nap: Egyfajta pihenőnapot tartunk, csak rövidet gurulunk a környéken, és estére visszatérünk Erfoudba. Ezen a napon ellátogatunk Merzougába, ahol lesz időnk valami kis extra programot is beiktatni, úgy mint tevegelés, sent boardozás vagy buggy-zás a homnokdűnék között. (Aki akarja, kipróbálhatja magát és motorját, mit bír ember és gépezet a homokkal szemben.)

Egy lazulós nap Merzougában
8. nap: A sivatagi lazulás után észak felé indulunk és magunk mögött hagyva a sivatagot, ismét a Magas-Atlasz kétezer méteres csúcsai között motorozunk. Később kicsit északabbra, már a Középső-Atlasz útjain motorozva, Ifran sírégiója izgalmas kontrasztot nyújt a maga svájci rendezettségével és európai megjelenésével az előző napi fekete-Afrikához képest. Estére már egy másik legendás városba érkezünk, a Marokkó ékkövének is nevezett Fezbe, az ország harmadik legnagyobb városába.

Marokkó ékköve: Fez
9. nap: Észak felé folytatjuk utunkat, így egy másik nevezetes hegység, a Riff-hegység útjain közeledünk a tengerhez, hogy délután visszakompoljunk Spanyolországba, így az estét már az európai kontinensen töltjük.
10. nap: Az utolsó motoros napon, levezetésnek még gurulunk egy kellemeset Andalúziában, hogy délután Malagába érve átadjuk motorjainkat a szállítónak, mi pedig lelazulva, kellemes hangulatban fogyasszuk el búcsúvacsoránkat.
11. nap: Ez a nap a repülő menetrendjéhez igazodik, így a felhasználható időt Malagában töltjük városnézéssel, tengerparti sétával és az esetlegesen eddig elmaradt vásárfiák beszerzésével.
Igény szerint csoportokra bontjuk a résztvevőket, így az is megtalálja a számítását, aki utassal jön és kényelmes tempóban, nézelődve szeretne motorozni, illetve az is, aki kicsit tempósabban szeretné kimotorozni a kanyarokat. Minőségi szállodákra, ízletes vacsorákra, élménymotorozásra, baráti társaságra számíthatnak azok, akik a Rhino Tours Marokkó motoros túrájára jelentkeznek.
Korábbi túráink: 2012 2013 2014 2023
INFOVONAL
>> +36 30 6262169, +36 20 441 2020 <<
info@rhinotours.hu
A részletes programot a jelentkezőknek a túra előtt, külön emailben küldjük el.
A túrát min. 8 fő motoros esetén indítjuk el.
A tervezett útvonal hossza 2900 km, melytől eltérés lehetséges.


A túrára rutinos motorosok jelentkezését várjuk! Az útvonal végig aszfalt, szándékosan nem tervezünk off-road szakaszokat, azonban rosszabb minőségű útszakaszok előfordulhatnak! A napi etapok egyes napokon meghaladhatják a 400 kilométert, amit a beiktatott pihenőnappal igyekszünk kompenzálni. Ezen a túrán az igazi nehézséget a 9 nap egybefüggő motorozás jelenti!
Ha további információra van szükséged a jelentkezésedhez, bátran hívd fel infóvonalunkat, túravezetőink megválaszolják minden kérdésedet!
TÚRAVEZETŐI CSAPATUNK:
Később kerül kihirdetésre.
RÉSZVÉTELI DÍJ
JELENTKEZZ BE MOST, ELŐLEG FIZETÉSE NÉLKÜL!
A túra részletei még nem véglegesek, előleget ezért most még nem kell fizetned! A fizetési ütemezésről a későbbiekben, emailben tájékoztatunk!
PÁROKNAK (motoros utasával): (szervezés alatt) Euro/fő
MOTOROS KÉTÁGYAS SZOBÁBAN: (szervezés alatt) Euro/fő
MOTOROS EGYÁGYAS ELHELYEZÉSSEL: (szervezés alatt) Euro/fő
A RÉSZVÉTELI DÍJ TARTALMAZZA:
- a minőségi szállást a helyi körülményeknek megfelelő, minőségi szállásokon,
- félpanziós ellátást (reggelit és vacsorát),
- a motorok szállítását Malagába és vissza,
- kompjegyet Afrikába és vissza,
- profi túravezetést (minimum 2 profi túravezető),
- a repülőjegyeket 120.000. Ft/fő-ig
- a szervezés költségeit,
- Rhino Card kedvezmény kártyát.
A RÉSZVÉTELI DÍJ NEM TARTALMAZZA:
- az utasbiztosítást (biztosítás kötése itt),
- az ebédet, és az italfogyasztást,
- a tankolást
- az egyéb saját költést, és minden egyebet, ami nincs felsorolva, hogy tartalmazza!
FIGYELEM!!! Kétágyas elhelyezés csak akkor lehetséges, ha páros számú igény érkezik rá! Amennyiben páratlan igény érkezik, úgy az időben utolsó jelentkező csak egyágyas elhelyezéssel, és az annak megfelelő felárral tud résztvenni a túrán!
Speciális étkezési igényedet kérjük jelentkezéskor jelezd felénk!
A motorok szállítása professzionális módon történik, a legnagyobb gondossággal kezelve. A túra előtt megadott helyen és időpontig kell a motorokat és csomagokat leadni, majd a túra után, miután hazaért a kamion, innen lehet felvenni őket.


FIZETÉSI FELTÉTELEK
A
részvételi díjat EURÓBAN tudod kiegyenlíteni. (Forintos számláról is lehet ide utalni)
RHINO
TOURS MOTOROS EGYESÜLET
OTP
BANK NYRT.
EURO számlaszám:
11763031-36766880-00000000
IBAN:
HU47 1176 3031 3676 6880 0000 0000
SWIFT
(BIC) kód: OTPVHUHB
Kérjük,
hogy a közlemény rovatba írd be: neved,
TÁMOGATÁS 623.
Köszönjük szépen!



.png?sbts=1739350112)